Pranešimas žiniasklaidai
2016 05 19
Vilnius
Šeštąjį sezoną organizuotas „Personalo valdymo gerosios praktikos“ konkursas paskelbė metų nugalėtoją, kuriuo tapo bendrovė „Baltic Amadeus“. Konkurso iniciatorė Personalo valdymo profesionalų asociacija (PVPA) tris konkurso finalininkus pristatė metinėje konferencijoje, įvykusioje gegužės 18 d. Vilniuje.
„Personalo valdymo gerosios praktikos“ konkurso tikslas – paskatinti įmones bei organizacijas taikyti modernius personalo valdymo metodus, kuriais kuriama vertė verslui ir motyvacija darbuotojams.
Per šešerius metus „Personalo valdymo geriausios praktikos“ konkursas sukaupė jau 64 geriausių personalo valdymo projektų. Dažniausiai šiame konkurse savo projektus pristato ir laimėtojais tampa užsienio kapitalo kompanijos, vykdančios savo veiklą Lietuvoje. Tačiau pastaraisiais metais pastebima, kad konkurse vis aktyviau dalyvauja ir Lietuvos verslo bendrovės. Ši tendencija rodo, kad Lietuvoje bendras supratimas ir profesionalumas personalo valdymo srityje auga, keldamas vis didesnį pasitikėjimą personalo valdymo įtaka verslo rezultatams ir augindamas darbuotojų brandą bei jų savirealizacijos vertę.
Šiais metais PVPA konferencijos dalyviai „Personalo valdymo gerosios praktikos“ konkurso nugalėtoju išrinko UAB „Baltic Amadeus“ projektą „BA Challenge“. Šios įmonės geroji personalo valdymo veikla susijusi su vidine iniciatyva, kuri skatina darbuotojų įsitraukimą, leidžia jiems susipažinti ir susitapatinti su įmonės kultūra bei strategija.
„BA Challenge“ – daugiau nei įmonės iššūkis, įtraukiantis kiekvieną darbuotoją ir vienijantis kolektyvą. Tai keturios skirtingų interesų grupės, susidedančios iš 24 sportinių ir mąstymo veiklų per visus metus, kurias įmonė siūlo savo žmonėms, o jas įveikti stengiasi visi „Baltic Amadeus“ darbuotojai. Tai laisvė ir galimybė kiekvienam iš jų kurti savo iššūkius, išbandyti savo galimybių ribas ir kasdien mėgautis įmone, kurioje gera dirbti“, – sako „Baltic Amadeus“ marketingo vadovas Darius Dužinskas.
Pasak jo, „Personalo valdymo gerosios praktikos“ laimėjimas – tai dar vienas sėkmingai visos komandos įveiktas iššūkis ir įrodymas, jog einama teisingu darbuotojų motyvacijos ir įsitraukimo skatinimo keliu, vedančiu į visapusišką jų ir įmonės sinergiją.
PVPA organizuotame „Personalo valdymo gerosios praktikos konkurse dalyvavo 10 bendrovių bei organizacijų, kurios pristatė 2015 – 2016 m. vykdytus projektus. Konkurso komisijos sprendimu buvo išrinktos 3 bendrovės, iš kurių PVPA konferencijos dalyviai rinko vieną laimėtoją.
Pasak PVPA valdybos pirmininkės Solveigos Grudienės, „Personalo valdymo gerosios praktikos“ konkurse vertinami projektai arba ilgalaikė praktinė veikla turi būti reikšminga ne tik įmonei. Jie turi padėti spręsti būdingas Lietuvos įmonėms personalo valdymo problemas. Veikla turi būti novatoriška, paliečianti mažai nagrinėjamus personalo valdymo aspektus arba susijusi su konkrečios įmonės naujų ar unikalių personalo vadybos principų ir praktikų sukūrimu bei įgyvendinimu, inovacinių metodų ir principų taikymu. Visus projektus vertina kompetentinga komisija, sudaryta iš verslo vadovų ir personalo atstovų. Vertinama ne tik paraiška, tačiau lankomasi ir ją pateikusiose įmonėse, kalbinami jų darbuotojai.
Daugiau informacijos suteiks l.e. p. direktorė Renata Starkienė
Mob. 8 652 50517
El. p. renata@pvpa.lt
Apie PVPA: 10-ies metų veiklos sukaktį žyminti Personalo valdymo profesionalų asociacija šiuo metu vienija 130 personalo profesionalų. Vienas iš svarbiausių organizacijos tikslų – kelti personalo valdymo lygį Lietuvoje ir kurti didesnę vertę verslui. Daugiau informacijos: www.pvpa.lt