14.00 – 17.00 val., Vilnius
Šarūno viešbutis. Raitininkų g. 4, Vilnius.
Registracija: iki balandžio 22 d. 12 val.>>
“Per dažnai mes matuojame viską ir nieko nesuprantame. Trys svarbiausi dalykai, kuriuos turite matuoti savo versle yra klientų pasitenkinimas, darbuotojų pasitenkinimas ir grynųjų pinigų srautai.”
Jack Welch buvęs, General Electric vadovas.
Ką manote Jūs? Ir kaip galėtumėte atsakyti į šiuos klausimus:
- Kuo labiausiai patenkinti klientų aptarnavimo specialistai?
- Koks turėtų būti geras klientų aptarnavimas?
- Ką patys klientų aptarnavimo specialistai galvoja apie gerą klientų aptarnavimą?
- Kokiais bruožais pasižymi geriausi klientų aptarnavimo specialistai?
Šiuos ir kitus klausimus galėsime aptarti šiame PVPA ir Profiles International renginyje. 2012 m. Profiles International atliko tyrimą, kurio metu buvo įvertinta ir apklausta beveik 700 klientų aptarnavimo specialistų. Pagrindinis tyrimo tikslas buvo “Klientų aptarnavimo klausimyno” adaptavimas Lietuvoje. Tyrimo duomenys bei pavyzdžiai iš Lietuvos ir užsienio organizacijų suteiks Jums naujų įžvalgų apie tai, kaip personalo specialistai ir klientų aptarnavimo vadovai organizacijoje gali skatinti klientų aptarnavimo kultūrą.
PROGRAMA
14.00 – 14.30 | Registracija, pasitikimo kava | |
14.30 -17.00 | Tyrimo pristatymas:Klientų aptarnavimo specialisto profilis
“Klientų aptarnavimo klausimyno” adaptavimas Lietuvoje |
Airida Zavadskė, Profiles International Baltijos regiono vadovė |
Lietuvos pašto patirtis: kaip mes tai naudojame savo įmonėje
Diskusija |
Viktorija Gružauskienė,AB Lietuvos paštas Personalo departamento vadovė |
Kviečiame dalyvauti!
PVPA nariams dalyvavimas nemokamas.
Ne PVPA nariams dalyvavimo mokestis – 100 Lt
Papildomą informaciją teikia:
Nijolė Kudabienė, tel. +370 64019075, nijole@pvpa.lt
Airida Zavadskė, tel.+37069944420, el. paštasairida@profilesbaltic.com