Kaip didinti darbuotojų efektyvumą augant atlygiui? Kaip įmonėms išlikti, kai konkurencingumas mažėja? Kaip pradėti nuo savęs ir pirmiausia padidinti savo paties efektyvumą? Kaip mano asmeninis efektyvumas paveiks mano darbo ir gyvenimo balansą? Koks personalo vadovo kaip HR partnerio vaidmuo? Kaip efektyviai bendradarbiauti su kitomis organizacijos funkcijomis? Kokius duomenis verta rinkti ir kaip juos panaudoti? Ką verta skaičiuoti?
Atsakymų ir idėjų efektyvumo didinimui ieškosime per įvairias perspektyvas ir formatus, pasitelkdami ekspertų įžvalgas ir mūsų narių patirtį. Kaip ir anksčiau, organizuosime forumus, vizitus į įmones, seminarus ir „Rytą kitaip“. Taip pat neišvengiamai daug dėmesio skirsime ir naujajam Darbo kodeksui.
Renginių planą 2017 metams ruošiame pagal tokias temas:
- Dalijimosi ekonomika ir socialinės medijos
- Efektyvumas: kaip jį didinti? Kaip išlaikyti konkurencingumą augant darbuotojų atlygiui? Kaip pasiekti darbo ir gyvenimo balanso?
- Personalo vadovas – verslo partneris
- Darbuotojų ugdymas. Kaip efektyviai panaudoti vidinius organizacijos resursus?
- Verslo funkcijos ir jų tarpusavio bendradarbiavimas. Kas yra geras vadovas?
- Darbuotojų atranka: kas naujo?
- Įvairovė ir įtrauktis
- Analitinis personalo valdymo aspektas (Big Data)
- Paslaugų centrų aktualijos
- Naujasis Darbo kodeksas
- Darbdavio įvaizdis
- Personalo biudžetas
Kviečiame prisidėti visus, kurie nori prisidėti prie šių temų plėtojimo: gali pasidalinti savo įmonės atveju kuria nors iš temų, gali pasiūlyti lektorių, moderatorių, dalyvauti diskusijose – kreipkitės į mus! Kontaktai>>