Kategorija: Renginiai Vebinaras
Data: 2025-10-16 14:00 - 16:00
Vieta: Nuotolinis
Jeigu turite klausimų: Simona Daugintienė el. paštas -> simona@pvpa.lt
Kaina PVPA nariams: nemokamai
Kaina ne PVPA nariams: 40 €
Net ir geriausiai parengti e. mokymai neveiks, jei darbuotojai juose nesijaus įtraukti. Kodėl vieni mokymai yra įdomūs ir motyvuojantys, o kiti – privaloma veikla? Kokios priemonės padeda išlaikyti dėmesį, norą mokytis ir skatina realius pokyčius darbo vietoje? Į antrąjį ciklo „Mokymų transformacija 2026“ renginį kviečia e. mokymų ekspertai „Talentator“, „E. mokymų sprendimai“ ir „SparkLab“. Diskutuosime apie tai, kas lemia mokymų sėkmę iš besimokančiojo perspektyvos ir kokie metodai, formos bei kultūros pokyčiai padeda sukurti įtraukiančią mokymosi patirtį.

Renginio metu kalbėsime apie:

  • mitus ir realybę: kodėl e. mokymai „neveikia“ (ar tikrai?);
  • turinio kūrimą, orientuotą į tikslus ir besimokantįjį; storytelling, situacijų sprendimą, sužaidybinimą;
  • skirtingas e. mokymų formas – nuo mikromokymų iki interaktyvių vaizdo įrašų;
  • mokymosi kultūros stiprinimą organizacijoje: kaip paskatinti darbuotojų norą mokytis ir kaip įveikti demotyvuojančius veiksnius;
  • realius e. mokymų pavyzdžius iš Lietuvoje veikiančių organizacijų.

Šis seminaras padės suprasti, kokios priemonės ir strategijos leidžia e. mokymams tapti ne tik turinio perdavimo, bet ir tikro mokymosi įrankiu.

Vebinaro pranešėjai:
Agnė Ignotienė HR konsultantė, mokymo patirčių dizainerė, E. mokymų sprendimai;
Šarūnas ŽukauskasE.mokymų ekspertas, Sparklab;
Paulius Mieželis – Mokymosi patirties dizaineris, Talentator.

Renginys skirtas: HR ir mokymų vadovams, HR specialistams, e. mokymų projektų vadovams, vadovams, ieškantiems efektyvesnių darbuotojų ugdymo sprendimų.

Registracija pasibaigė