

Kaina ne PVPA nariams: 40 €
Pastaruoju metu vis daugiau organizacijų domisi, kaip pamatuoti mokymų poveikį. Tai nenuostabu – vis daugiau mokymų vyksta skaitmeninėje erdvėje, todėl turime daugiau duomenų apie besimokančiųjų progresą, įsitraukimą ir rezultatus. Tačiau kaip iš tikrųjų įvertinti, ar mokymai kuria vertę organizacijai?
Į trečiąjį ciklo „Mokymų transformacija 2026“ renginį kviečia e. mokymų ekspertai „Talentator“, „E. mokymų sprendimai“ ir „SparkLab“. Diskutuosime apie tai, kodėl svarbu matuoti mokymų efektyvumą, ką galima matuoti ir kokie įrankiai padeda tai daryti. Renginys apjungs teoriją, praktines rekomendacijas ir realius pavyzdžius iš Lietuvos organizacijų.
Renginio metu kalbėsime apie:
- Kodėl matuoti? Kodėl verta matuoti mokymų efektyvumą ir kokie rodikliai padeda įvertinti investicijų grąžą;
- Ką matuoti? Kokius mokymų aspektus galima matuoti – nuo bazinių duomenų iki poveikio verslo rezultatams;
- Kaip matuoti? Kokie e. mokymų sprendimai ir praktikos leidžia sistemingai rinkti ir analizuoti duomenis.
- Realias organizacijų patirtis: nuo pradinės situacijos ir sprendimų iki pokyčio darbuotojų elgesyje ir verslo rezultatuose.
Šis seminaras padės geriau suprasti, kaip pereiti nuo intuityvaus mokymų vertinimo prie duomenimis grįstų sprendimų.
Vebinaro pranešėjai:
Agnė Ignotienė – HR konsultantė, mokymo patirčių dizainerė, E. mokymų sprendimai;
Šarūnas Žukauskas – E.mokymų ekspertas, Sparklab;
Eva Arbačiauskė – Mokymosi patirties dizainerė, Talentator.
Renginys skirtas: HR ir mokymų vadovams, HR specialistams, e. mokymų projektų vadovams, organizacijų vadovams, siekiantiems duomenimis pagrįsti darbuotojų ugdymo sprendimus.